Slimworks

Herbalife problemen

Alle onderstaande gegevens zijn gebaseerd op ervaringen en recenties van consumenten.

Het gebruik van Herbalife-producten sluit de noodzaak van gevarieerde voeding en een gezonde levensstijl niet uit.

Werkt Herbalife onmiddellijk?

Soms wel, soms niet.

Door het gebruik van Herbalife gaat men vetweefsel afbreken en spierweefsel aanmaken. Het lichaamsvet wordt dus vervangen door spieren. Spierweefsel weegt dubbel zo zwaar als vet maar heeft een veel kleinere omvang.

Het is dus best mogelijk dat je de eerste drie weken helemaal geen gewicht verliest (soms zelfs wat aankomt) maar je wel een kleinere omvang hebt. Meet de eerste maand dus liever je omvang met een lintmeter en maak je nog geen zorgen over het resultaat op de weegschaal.

Meestal merkt iedereen na de derde week wél resultaat op de weegschaal. Toch zijn er gevallen waarbij het langer duurde voor het echt gewichtverlies optrad.

Zijn er bijverschijnselen of nevenwekingen?

Normaal zijn er alleen maar positieve invloeden en resultaten. Toch komt het voor dat tijdens de eerste week gebruik van Herbalife zich wat ongemakken kunnen voordoen. Dat kan gaan van lichte hoofdpijn, buikpijn, opgeblazen gevoel, constipatie, diarre of misselijkheid. Maar lang niet iedereen heeft daar last van. Het is eerder een uitzondering.

Dat komt omdat onze darmen gezuiverd worden van schadelijke toevoegsels uit onze gewone voeding (bewaarmiddelen, pesticiden enz...) - Die ongemakken kun je dus best bestempelen als ontwenningsverschijnselen. 

Waarom slank ik niet goed af? 

  • - Ik eet niet genoeg Herbalife Shapeworks Formule 1 voeding. (poeder)
  • - Ik drink niet minimaal 8 grote glazen water per dag of ongeveer twee liter mineraalwater (lichaamsvocht) per dag.
  • - Ik drink te veel extra melkproducten.
  • - Ik drink veel alcoholische dranken.
  • - Ik eet veel te veel suikers en meervoudige suikers (koolhydraten, aardappelen, pasta's, rijst e.d.)
  • - Ik eet te veel vettige snacks en hapjes tussendoor (en dan vooral ook zoetigheden)
  • - Ik overlaad me tijdens mijn warme maaltijd, door meer dan één keer op te scheppen.
  • - Ik eet te weinig groenten en rauwkost.
  • - Ik eet vooral veel te veel zoet fruit, met name bananen en druiven, perziken, nectarine, e.d.
  • - Ik eet veel te weinig en honger mijn lichaam hierdoor uit.
  • - Ik gebruik veel medicijnen.
  • - Ik heb last van overgangsperiode. (Herbalife Tang Kuei Plus kan uw lichaam daarbij helpen)
  • - Ik zit vol stress of bevind me tijdelijk in een stressperiode.
  • - Ik beweeg niet genoeg of ik beweeg niet dagelijks.
  • - Ik volg niet consequent het afslankprogramma. (Ik smokkel veel vettige hapjes tussendoor)
  • - Ik heb niet genoeg karakter en discipline, doorzettingsvermogen en geduld. (Bel een keer meer naaruw begeleider !)
  • - Mijn lichaam houdt veel vocht vast.
  • - Ik gebruik veel te veel de weegschaal en let niet op de centimeters. 

Hoe vermijd ik constipatie?

Constipatie of moeilijke doorgang van te harde stoelgang (verstopping) is vrij verschillend van individu tot individu. Hoe dikwijls men stoelgang maakt en naar het toilet moet hangt af van persoon tot persoon.

Mensen maken zich vaak zorgen indien ze niet heel regelmatig (1 keer per dag) stoelgang maken en naar het toilet kunnen gaan. Men kan enkel van verstopping of constipatie spreken als dit uitzonderlijk afwijkt van het normale toiletgebruik voor de persoon zelf.

Meestal heb je met Herbalife een goede stoelgang maar af en toe heeft iemand toch nog last van verstopping. Een goede oplossing is dan de tabletjes vezels en kruidenformule te vervangen door de Fiberbond vezels. Deze vezels hebben een andere structuur en zorgen dan voor een vlotte stoelgang.

Hulpmiddelen:

  • Eet goed uitgebalanceerde voeding of een vezelhoudend dieet.
  • Drink voldoende mineraalwater (Minimum en gemiddeld 2 liter mineraalwater per dag (als aanvulling van het lichaamsvocht)
  • Gemiddeld hebben we behoefte per dag aan 1 liter vocht per 30 kg lichaamsgewicht. Natuurlijk mogen we niet overdrijven en daarom is 2 liter drinken per dag een goed gemiddelde.
  • Beweeg veel en regelmatig en/of doe regelmatig aan sport en vermijdt te lange niet actieve periodes.
  • Proteïnen doen enkel hun werk als we bewegen. Dat hoeft geen wedstrijdsport te zijn. De ideale vorm van beweging is wandelen, fietsen, zwemmen. 
  • Houdt er rekening mee dat we pas beginnen aan extra verbranding van overtollig vet nadat we minimaal 30 minuten bewegen.
  • Bij honger eet je best veel appels, daar slank je extra door af en ze stillen bovendien het hongergevoel op een eenvoudige en gezonde wijze !

HomeHome

Winkelwagen  

Shopping Bag Leeg winkelmandje